میمتالز - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه از موبایل ایرانی استفاده میکنم، گفت: گوشیهای همراه داخلی توان رقابت با همتایان خارجی خود را دارند.
کد خبر: ۲۲۸۶۶۳ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: