تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۹
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۹۸۶۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
یک تحلیلگر بازار سرمایه:

چند رشته‌ای بودن شستا آن را به سهامی جذاب تبدیل کرده است/ در بازار بزرگ باید غول‌های بزرگ حضور داشته باشند

می متالز - یک تحلیلگر بازار سرمایه گفت: شستا یک مجموعه چند رشته‌ای است که با توجه شرکت‌های متنوع زیرمجموعه‌اش، سهام آن پتانسیل زیادی برای رشد دارد. به دلیل تنوع شرکت‌ها و رشته‌های صنعتی که شستا در آن فعال است با نوسان در یک حوزه صنعتی، آسیب نمی‌بیند.
چند رشته‌ای بودن شستا آن را به سهامی جذاب تبدیل کرده است/ در بازار بزرگ باید غول‌های بزرگ حضور داشته باشند

به گزارش می متالز، محمدرضا مظفری، تحلیلگر بازار سرمایه در خصوص عرضه اولیه شستا در بورس گفت: بازار سرمایه در دو سه سال گذشته و با مدیریت شاپور محمدی از عمق بسیاری برخوردار شد، همچنین فرهنگ‌سازی مناسبی برای بورس صورت گرفت. در گذشته وقتی عرضه اولیه صورت می‌گرفت حدود ۱۰۰ هزار نفر خرید می‌کردند اما الان شاهدیم که نزدیک به ۲ میلیون نفر از عرضه‌های اولیه استقبال می‌کنند. این اتفاق نشان می‌دهد که بازار سرمایه، بزرگ شده است.

مظفری اظهار داشت: در یک بازار بزرگ باید غول‌های بزرگ حضور داشته باشند. علیرغم رشد بازار سرمایه این بازار هنوز کشش دارد. با توجه به حرکت نقدینگی به سوی بورس و همه‌گیر شدن بورس و روند مثبتی که وجود دارد، اکنون بهترین زمان برای حضور غول‌های بزرگی مانند شستا است. اکنون با توجه به کشش و وجود نقدینگی سرگردان، باید حضور شستا را به فال نیک گرفت.

این تحلیلگر بازار سرمایه ادامه داد: شستا یک مجموعه چند رشته‌ای است که با توجه به شرکت‌های متنوع زیرمجموعه‌اش، سهام آن پتانسیل زیادی برای رشد دارد. به دلیل تنوع شرکت‌ها و رشته‌های صنعتی که شستا در آن فعال است، با نوسان در یک حوزه صنعتی، آسیب نمی‌بیند.

مظفری افزود: شستا یکی از جذاب‌ترین و پرپتانسیل‌ترین سهم‌های بازار است به خصوص برای کسانی که نگاه میان‌مدت یا بلندمدت داشته باشند.

عناوین برگزیده