تاریخ: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۱۳
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۷۴۶۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
برای دوره ۶ و ۱۲ ماهه اعلام شد:

عملکرد گل گهر و ۴ شرکت با جهش ۵۰۰۰ درصدی سود یک سهم

می متالز - گل گهر و چهار شرکت عملکرد ۶ و ۱۲ ماهه منتهی به شهریور سال جاری را منتشر کردند و یک سهم با جهش جالب توجه ۵۰۰۰ درصدی سود تلفیقی روبرو شده است.
عملکرد گل گهر و ۴ شرکت با جهش ۵۰۰۰ درصدی سود یک سهم

به گزارش می متالز، در ادامه انتشار گزارش عملکرد ناشرین بورسی و فرابورسی، گل گهر و چهار شرکت دیگر عملکرد 6 و 12 ماهه حسابرسی نشده و شده منتهی به شهریور سال جاری را منتشر کردند که در این میان، شرکت ماشین سازی اراک با جهش جالب توجه 5000 درصدی سود تلفیقی هر سهم روبرو شده است.

گل گهر

"کگل" 6 ماهه 634 و 524 ریال سود شرکت اصلی و تلفیقی برای هر سهم محقق کرد که سود خالص شرکت اصلی نسبت به دوره مشابه گذشته 27 درصد افزایش داشته است.

لامپ پارس شهاب

"بشهاب" 6 ماهه (حسابرسی شده) 278 ریال سود تلفیقی به ازای هر سهم محقق کرد که نسبت به دوره مشابه گذشته 41 درصد کاهش داشته است.

افست

"چافست" 12 ماهه 541 و 538 ریال سود شرکت اصلی و تلفیقی به ازای هر سهم محقق کرد که سود خالص شرکت اصلی نسبت به دوره مشابه گذشته 33 درصد افزایش داشته است.

عمران و توسعه فارس

"ثفارس" 12 ماهه 67 و 65 ریال سود شرکت اصلی و تلفیقی به ازای هر سهم محقق کرد که سود خالص شرکت اصلی و تلفیقی نسبت به دوره مشابه گذشته 60 و 554 درصد کاهش داشته است.

ماشین سازی اراک

"فاراک" 12 ماهه 51 ریال سود تلفیقی به ازای هر سهم محقق کرد که نسبت به دوره مشابه گذشته 5000 درصد افزایش داشته است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده