تاریخ: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۳۶
بازدید: ۳۲۴
کد خبر: ۷۳۳۷۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

رشد 41 درصدی تولید فلزات در استان هرمزگان

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در دویست و بیست و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بیان کرد: براساس هدفگذاری که استاندار هرمزگان مشخص کرده اند، پرونده مشکلات واحد های تولیدی تک تک بررسی می شود تا سریعتر به نتیجه برسیم.
رشد 41 درصدی تولید فلزات در استان هرمزگان

به گزارش می متالز، خلیل قاسمی گفت: با پایش تولید استان در حوزه فلزی، خوشبختانه در نرم کشوری 6 درصد رشد را داریم و به لحاظ وزنی صنایع استان بیش از 41 درصد صادرات را داشته اند.

وی افزود: عدم نیاز به مفاصا حساب در هنگام تمدید ضمانت نامه و اعتبار اسنادی ابلاغیه جدیدی است که به روسای کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید در سراسر کشور ابلاغ گردیده است.

قاسمی تصریح کرد: سعی میکنیم مصوبات را با بانک ها و دستگاه های اجرایی همتراز هماهنگ کنیم تا مشکلات واحد های تولیدی مرتفع گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در استان ذخایر آهن هماتیت موجود است که می تواند خوراک واحد های فولادی مارا تامین کند.

وی افزود: در این جلسه از واحدهای برتر و دانشگاه های برتر استان و واحدهای دارای R & D موفق و واحد های پژوهش محور پیرو نمایشگاه ساخت، تقدیر شد.

قاسمی تصریح کرد: امیدواریم در استمرار برگزاری نمایشگاه ساخت و تولید داخل یک نمایشگاه ثابت مجازی با محتوای مناسب را دنبال کنیم.

عناوین برگزیده