تاریخ: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۱۶
بازدید: ۲۳۶
کد خبر: ۵۹۱۹۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
وقف چی:

انتقال پسماند فلز روی از حاشیه شهر زنجان اولویت‌ استان است

می متالز - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گفت: انتقال پسماند فلز روی از حاشیه شهر زنجان خواسته منطقی مردم و از اولویت‌های استان است و منابع حاصل از آن می‌تواند به بودجه عمرانی کمک کند.
انتقال پسماند فلز روی از حاشیه شهر زنجان اولویت‌ استان است

به گزارش می متالز، علی وقف‌چی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص دفع پسماند فلز روی در استان زنجان، گفت: از امام جمعه زنجان، استاندار و سایر مسئولین استانی با توجه به اینکه یکی از تهدیدات‌های زیست محیطی پسماند روی است.

 

مجوز انتقال پسماند روی حاشیه شهر زنجان خرداد ماه سال گذشته صادر شده است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 5 میلیون تن پسماند روی در 7 کیلومتری شهر زنجان دپو شده است، ادامه داد: مجوز انتقال پسماند روی حاشیه زنجان خرداد ماه سال گذشته از سازمان محیط زیست دریافت شده، عموم مردم زنجان درخواست دارند تا این انتقال هرچه زودتر صورت بگیرد.

 

اقدامی در زمینه دفع پسماند روی صورت نگرفته است

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه از سازمان محیط زیست، وزارت کشور و وزارت صنعت و معدن درخواست داریم تا با جدیت انتقال پسماند روی دپو شده در حاشیه شهر زنجان را پیگیری کنند، عنوان کرد: بارها در زمینه دپو پسماند روی در 7 کیلومتری زنجان تذکرهایی را داده‌ام اما متاسفانه تا این لحظه هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه انتقال پسماند فلز روی از حاشیه شهر زنجان خواسته منطقی مردم و از اولویت‌های استان است، خاطرنشان کرد: در حالی که وضعیت بودجه عمرانی کشور ضعیف است منابع حاصل از انتقال پسماند فلز روی می‌تواند برای استان کمک کننده باشد.

عناوین برگزیده