تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۰۷
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۳۷۰۵۹
سرویس خبر : انرژی

تولید بیش از 10هزار قطعه در تنها واحد صنعتی پلی پروپیلن انبساطی کشور

می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: امسال تاکنون افزون بر10 هزارقطعه درتنها واحدصنعتی پلی پروپیلن انبساطی کشور در چهارمحال و بختیاری تولید و روانه بازار مصرف شده است.
تولید بیش از 10هزار قطعه در تنها واحد صنعتی پلی پروپیلن انبساطی کشور

به گزارش می متالز، محمد کاظم منزوی با بیان این مطلب، افزود: این واحدصنعتی امسال روزانه 10 هزار و 800 قطعه پلی پروپلین انبساطی برای 300دستگاه خودرو (روزانه) تولید کرده است.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی نخستین وتنها تولید کننده پلی پرو پیلن انبساطی در ایران با صرفه جویی ارزی بالا برای کشور است، افزود: این مقدار تولید ماهانه 10 میلیارد ریال برای این واحد صنعتی درآمدزایی داشته است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری محصولات پلی پرو پیلن را عایقی برتر در واکنش و ضربه پذیری و بهتر از فولاد اعلام کرد و گفت: تولید قطعات پلیمری خاص به نام EPP با کاربرد چندگانه در صنایع خودروسازی، ساختمان‌سازی و بسته‌بندی به‌کار گرفته می‌شود و تولید این قطعات با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات مدرن طبق فرآیند مجاورت با بخار هوا و فرم‌دهی خاص انجام می‌گیرد.

گفتنی است، واحد تولید پرو پلی پیلن چهارمحال و بختیاری در شهرک صنعتی بروجن و در فاصله 65 کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

عناوین برگزیده