تاریخ: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۴۰
بازدید: ۲۶۳
کد خبر: ۳۶۳۰۴
سرویس خبر : انرژی

قیمت تولید بخش برق در سال گذشته 4.47 درصد افزایش یافت

می متالز - شاخص کل قیمت تولیدکننده بخش برق در سال‌ ١٣٩٧ برابر با ١٢٦,٢٤ می‌باشد که نسبت به سال قبل ٤.٧٤ درصد افزایش داشته است.
قیمت تولید بخش برق در سال گذشته 4.47 درصد افزایش یافت

به گزارش می متالز، گزارش شاخص قیمت تولیدکننده بخش برق در سال‌ ١٣٩٧ منتشر شد.

در این گزارش مرکز آمار ایران آورده است: شاخص قیمت تولیدکننده بخش برق، بر مبنای سال پایه ١٣٩٠، در ساعات اوج بار، در سال‌١٣٩٧ برابر با ١٢٥,٧٨ می‌باشد که نسبت به سال قبل ٦.٨٥ درصد افزایش داشته است. همچنین عدد شاخص مذکور در سال‌١٣٩٦ برابر با ١١٧.٧٢ بوده که نسبت به سال قبل ٥.١٧ درصد کاهش یافته بود.

شاخص کل قیمت تولیدکننده بخش برق، بر مبنای سال پایه ١٣٩٠، در سال‌ ١٣٩٧ برابر با ١٢٦,٢٤ می‌باشد که نسبت به سال قبل ٤.٧٤ درصد افزایش داشته است. شاخص قیمت بخش برق در سال ١٣٩٦، رقم ١٣١.١ بوده که نسبت به سال قبل از آن معادل ٨.٠٧ درصد کاهش داشته است.

شاخص قیمت تولیدکننده بخش برق، بر مبنای سال پایه ١٣٩٠، در ساعات اوج بار، در سال‌١٣٩٧ برابر با ١٢٥,٧٨ می‌باشد که نسبت به سال قبل ٦.٨٥ درصد افزایش داشته است. همچنین عدد شاخص مذکور در سال‌١٣٩٦ برابر با ١١٧.٧٢ بوده  که نسبت به سال قبل ٥.١٧ درصد کاهش یافته بود.

شاخص قیمت تولیدکننده بخش برق، بر مبنای سال پایه ١٣٩٠، در ساعات میان بار، در سال‌ ١٣٩٧ برابر ١٢٢,٥٩ می‌باشد که نسبت به سال قبل ٣.٩٨ درصد افزایش داشته است. شاخص مذکور در سال‌ ١٣٩٦ برابر با ١١٧.٩٠ بوده که نسبت به سال قبل ٧.٠٢ درصد کاهش یافته بود.

شاخص قیمت تولیدکننده بخش برق، بر مبنای سال پایه ١٣٩٠، در ساعات کم بار، در سال١٣٩٧ برابر ١٣٥,٦٦ می‌باشد که نسبت به سال قبل ٤.٦٩ درصد افزایش داشته است. همچنین عدد شاخص مذکور در سال ١٣٩٦ برابر ١٢٩.٥٦ بوده که نسبت به سال قبل ١٢.٤٨ درصد کاهش یافته بود.

عناوین برگزیده