تاریخ: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۴۹
بازدید: ۴۱
کد خبر: ۳۴۰۱۳۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
سلیمی:

بی‌ثباتی در تصمیمات اخذ شده برای حوزه خودرو مردم را به سختی می‌اندازد

‌می‌متالز - عضو هیات رئیسه مجلس ماندگار بودن تصمیمات اخذ شده در حوزه خودرو به ساماندهی و ثبات بازار کمک می‌کند، گفت: در جلسات باید همه جوانب این حوزه سنجیده و متناسب با این موضوعات تصمیم‌گیری صورت گیرد تا در میانه راه در اجرا با مشکل مواجه نشود.

به گزارش می‌متالز، علیرضا سلیمی درباره توقف فعالیت سامانه یکپارچه خودرو، گفت: تصمیماتی که در حوزه خودرو گرفته می‌شود باید ماندگار باشد و این‌گونه نباشد که مردم هر روز با یک تصمیم جدید روبه‌رو شوند. اخذ یک تصمیم و تغییر آن در میانه راه با هر بهانه، فعالان بخش اقتصادی، مردم و متقاضیان خرید خودرو را به سختی می‌اندازد و موجب افزایش نوسانات بازار خودرو می‌شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ماندگار بودن تصمیمات اخذ شده در حوزه خودرو به ساماندهی و ثبات بازار کمک می‌کند، ادامه داد: در جلسات باید همه جوانب این حوزه سنجیده و متناسب با این موضوعات تصمیم‌گیری صورت گیرد تا در میانه راه در اجرا با مشکل مواجه نشود.

عضو هیات رئیسه مجلس اضافه کرد: سامانه یکپارچه عرضه خودرو محاسنی دارد، اما نحوه تحویل خودرو، اطلاع‌رسانی‌ها، بالا پایین شدن قیمت خودرو و... مشکلاتی داشت که سوالاتی در ذهن مردم ایجاد کرده است، امیدوارم مسوولان ذیربط و خودروسازان بتوانند به وعده‌هایی که دادند، عمل کنند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده