تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۱:۴۰
بازدید: ۱۱۶
کد خبر: ۳۳۹۱۶۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴:

فعالیت‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان در جهت تحقق شعار جهش تولید است

‌می‌متالز - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در غرفه فولاد اکسین خوزستان از فعالیت‌های این شرکت در جهت تحقق شعار سال در بحث جهش تولید قدردانی کرد.

به گزارش می‌متالز، دکتر مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور و مهندس زمان‌پور مدیرعامل هلدینگ صباانرژی در سومین روز از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان حضور پیدا کردند.

در این بازدید دکتر مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به دیدار جمعی از کارگران و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان با مقام معظم رهبری گفت: به همه کارگران و مدیران این مجموعه برای دیدار با مقام معظم رهبری تبریک می‌گویم و امیدواریم این مجموعه روز به روز در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری استوارتر گام بردارد.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان در جهت تحقق شعار سال در بحث جهش تولید عنوان کرد: امیدواریم همه بخش‌ها بتوانند در جهت تحقق شعار سال در بحث جهش تولید قدم بردارند و در این مسیر حرکت کنند.

شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو) به معرفی سبد گسترده محصولات و توانمندی‌ها خود پرداخته است. 

فولاد اکسین خوزستان که تنها تولیدکننده ورق‌های عریض و آلیاژی در خاورمیانه و یکی از هشت تولیدکننده این محصول در جهان به شمار می‌آید، علاوه بر اینکه نقش مهمی در خودکفایی اقتصادی برعهده دارد، گام‌های بلندی را در مسیر توسعه صادرات و کسب سهم از بازار‌های بین‌المللی برداشته است.

فعالیت‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان در جهت تحقق شعار جهش تولید است

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده