تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۱۴
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۲۴۸۹۰۲
سرویس خبر : اجتماعی

ضرورت رسیدگی به معیشت کارکنان و مدیریت هزینه در ذوب آهن

‌می‌متالز - نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان گفت: رسیدگی به معیشت کارکنان، صرفه جویی و مدیریت هزینه از جمله مواردی است که در مدیریت ذوب آهن اصفهان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش می‌متالز، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار با ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان گفت:افزایش تولید، رسیدگی به معیشت کارکنان، صرفه جویی و مدیریت هزینه از جمله مواردی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

او گفت: ذوب آهن اصفهان محصولات مهمی از جمله ریل را به تولیدات خود اضافه کرده است که لازم است بر ایرانی بودن این محصول مهم تاکید شود.

به گفته نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان بازنشستگان ذوب آهن اصفهان به عنوان پیشگامان صنعت فولاد از تجارب ارزشمندی برخوردار هستند، ضرورت دارد از تجربه و دانش این پیشکسوتان بیشتر بهره گرفته شود و ارج نهادن به جایگاه آن‌ها یک مسئولیت مهم است.

در این دیدار ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان، گزارشی از روند تولید این شرکت و همچنین ثبت رکورد‌های تولیدی در بخش‌های فولادسازی و نورد ارائه داد و گفت: با همت تلاشگران ذوب آهن، روند تولید رو به افزایش است

او گفت: ما همچنان با مشکلاتی همچون تامین مواد اولیه مواجه هستیم، برای حل مشکل سنگ آهن، شناسایی پهنه‌های معدنی به ویژه در استان را مدنظر داریم و تمام تلاش خود را برای تامین پایدار مواد اولیه به ویژه مواد آهن دار مورد نیاز ذوب آهن انجام می‌دهیم.

به گفته رخصتی: حل مشکلات بازنشستگان ذوب آهن، همواره مورد توجه مدیران این شرکت بوده است افزایش بهره وری از طریق بهره گیری بهینه از نیرو‌های متخصص، تداوم روند افزایش تنوع سبد محصولات شرکت و تولید محصولات صنعتی از جمله مواردی است که در اولویت فعالیت‌های این دوره قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده