تاریخ: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۰۰
بازدید: ۳۱۱
کد خبر: ۲۲۶۱۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
توسعه مراکز خدماتی فولاد متیل

شبکه توزیع فولاد متیل گسترده‌تر شد

می متالز - شرکت فولاد متیل به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت توزیع‌کننده فولاد در کشور، در راستای رسالت خود برای تحویل محصولات فولادی به دست مشتریان، اخیرا با تاسیس و آغاز به‌کار دو شرکت دیگر فعالیت خود را در استان‌های مختلف کشور توسعه داده است. دو شرکت پردازش فولاد فرایند البرز و شرکت صنایع آهن و فولاد آرتاویل در استان‌های البرز و اردبیل به‌تازگی فعالیت‌های خود را در رابطه با توزیع ورق‌های فولادی و دیگر محصولات فولادی به خریداران خرد آغاز کرده‌اند.
شبکه توزیع فولاد متیل گسترده‌تر شد

تامین نیاز مصرف‌کنندگان، اولویت نخست

به گزارش می متالز، شرکت پردازش فولاد فرایند البرز در تاریخ 23 اسفند 95 تحت شماره 32321 در کرج به ثبت رسید و به‌عنوان مرکز خدماتی فولاد مبارکه اصفهان در استان البرز تاسیس شد. این شرکت از شرکت‌های گروه هلدینگ فولاد متیل محسوب می‌شود. هلدینگ فولاد متیل در سال 1370 در راستای راه‌اندازی و راهبری مراکز خدماتی (SERVICE CENTERS) و ایجاد شبکه خرده‌فروشی در کل کشور توسط فولاد مبارکه تاسیس شد. گروه هلدینگ فولاد متیل علاوه بر این شرکت ، شامل 9 شرکت در 9 شهر بزرگ و صنعتی و یک شرکت بین المللی در دبی است.

مهم‌ترین دلیل تاسیس شرکت پردازش فولاد فرایند البرز فروش انواع محصولات فولادی و تامین نیازهای مشتریان شامل انواع ورق های فولادی تخت (گرم ، سرد ، اسید شویی ، گالوانیزه ، قلع اندود و رنگی) و دیگر مقاطع قولادی (تیرآهن ، میلگرد ، نبشی و ...) است.

این شرکت با هدف ارائه خدمات تبدیلی و تامین نیاز مصرف‌کنندگان به محصولات فولادی به‌ویژه محصولات فولاد مبارکه اصفهان در استان البرز راه‌اندازی شده است. همچنین این شرکت مرکز حمل ترکیبی، برش، شکل‌دهی و فروش محصولات فولادی به مشتریان در سطح بازار منطقه است. گفتنی است که هم‌اکنون کارخانه در شهرک صنعتی بهارستان (کرج) در حال تجهیز و تکمیل فرایند بهره‌برداری و دفتر فروش در تهران مستقر است.

شرکت پردازش فولاد فرایند البرز ماموریت دارد نقش محوری جهت تامین محصولات فولادی مورد نیاز صنایع ایفا کند. همچنین چشم‌انداز شرکت پردازش فولاد فرایند البرز حضور موفق در بازار استان به‌عنوان شرکتی پیشتاز در تامین و ارائه خدمات مورد نیاز مصرف‌کنندگان محصولات فولادی (مصرف‌کنندگان کمتر از 1000 تن در سال) است.

در نهایت اینکه شرکت پردازش فولاد فرایند البرز ارزش‌های اسلامی و انسانی، یادگیری و نوآوری، کار ایمن و با کیفیت ومشتری‌مداری و تکریم همکاران و ذی‌نفعان را به‌عنوان چشم‌انداز خود در نظر گرفته است.

 

  آغاز به‌کار کارخانه فولاد آرتاویل در اردبیل

شرکت صنایع آهن و فولاد آرتاویل ساخت در 22 آبان سال 84  بصورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و طی شماره 5677 در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی  واقع در اردبیل به ثبت رسیده است. مرکز اصلی شرکت در اربیل شهرک صنعتی فاز 2  انتهای خیابان صنعت 3 واقع است. این شرکت از سال 1384 به‌عنوان مرکز و نمایندگی فروش و خدمات محصولات شرکت فولاد مبارکه اصفهان در استان اردبیل تا به امروز مشغول به فعالیت است.

 

ظرفیت برش 5 میلیون متری ورق برای فولاد آرتاویل

موضوع فعالیت شرکت صنایع آهن و فولاد آرتاویل تهیه و توزیع و تبدیل کلیه محصولات آهن و فولاد، تهیه و توزیع انواع قطعات فلزی، واردات و صادرات آهن و فولاد و کلیه کالای مجازی است. به موجب پروانه بهره‌برداری این شرکت، بهره‌برداری از کارخانه شرکت، با ظرفیت سالانه 5 میلیون متر برای برشکاری فلزات ورق آغاز شده است.

عناوین برگزیده