مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»:

به گزارش میمتالز، در آمریکا، پریمیومهای برای اولین بار طی یک ماه اخیر افزایش پیدا کرد. با توجه به تقاضای قوی ناشی از بهبود اقتصادی، موجودی مس در انبارها در حال کاهش است. در معاملات روز جمعه قیمت مس نیز مانند سایر کالاها در نتیجه تقویت شاخص دلار، با افت قیمت همراه شد.
منبع: معدن ۲۴