تاریخ: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۱۴
بازدید: ۳۳۱
کد خبر: ۱۴۵۲۵۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

یک تحلیل بنیادی از «کگل»

می متالز - شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با داشتن معادن سنگ آهن به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت‌های فعال معدنی، صنعتی در خاورمیانه است که دارای قابلیت‌های بسیاری برای تبدیل شدن به یک شرکت بزرگ و رقابتی در سطح ایران و حتی جهان است.
یک تحلیل بنیادی از «کگل»

به گزارش می متالز، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با داشتن معادن سنگ آهن به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت‌های فعال معدنی، صنعتی در خاورمیانه است که دارای قابلیت‌های بسیاری برای تبدیل شدن به یک شرکت بزرگ و رقابتی در سطح ایران و حتی جهان است.

 شرکت گل گهر با ظرفیت تولید ۱۵ میلیون تن کنسانتره و بیش از ۱۰ میلیون تن گندله سهم ۳۱ درصد و ۲۷ درصد از تولیدات محصولات مذکور را در ایران دارد و رتبه‌ اول را در بین شرکت‌های سنگ‌آهنی از آن خود کرده است. 

 با توجه به اهداف و استراتژی‌های کلان شرکت در حوزه صنایع فولادی و در راستای تکمیل زنجیره ارزش، این شرکت اقدام به سرمایه گذاری در شرکت‌هایی از جمله جهان فولاد سیرجان با مالکیت ۵۱ درصد و شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با مالکیت ۳۵ درصد و شرکت سنگ آهن گهر زمین با مالکیت ۲۸ درصد و ... کرده است. 

 همچنین پروانه بهره‌برداری شرکت در حال حاضر از ابتدای سال ۱۳۸۵ به مدت ۲۵ سال از مرداد ۱۳۸۲ تا مرداد ۱۴۰۷ به نام سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران تمدید شده است.

برای مشاهده ی جدول ها به قسمت دانلود مراجعه کنید.

عناوین برگزیده