تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۱:۲۱
بازدید: ۶۷۷
کد خبر: ۱۰۴۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از افتتاح کارخانه یاس کیسه یزد مطرح کرد :

ثبت بیش از 4 هزار تقاضای تاسیس واحد صنعتی جدید در استان یزد/ مردم به کار و سرمایه گذاری امیدوارند

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نزدیک به 4 هزار و 300 تقاضای تاسیس واحد صنعتی جدید در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد به ثبت رسیده که نشانگر امید به کار و سرمایه گذاری در این استان است.
ثبت بیش از 4 هزار تقاضای تاسیس واحد صنعتی جدید در استان یزد/ مردم به کار و سرمایه گذاری امیدوارند

به گزارش می متالز، محمد شریعتمداری پس از بهره برداری از کارخانه یاس کیسه یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگاران افزود: این یک مجموعه ارزشمندی است که کیسه‌های پلاستیکی به صورت ساده و لمینت شده و کیسه های بزرگ تولید می کند و یکی از نیازمندی های امروز تولیدات صنعتی کشور است.
وی با بیان اینکه محصولات این واحد تولیدی برای بسته بندی تولیدات صنعتی مانند سیمان، مواد شیمیایی و آرد و سایر نیازمندی‌های نظیر آن را مورد استفاده قرار می گیرد، تصریح کرد: با توجه به اینکه واحدهای تولیدی مشابه در منطقه کم است، این واحد بازار صادراتی بسیار خوبی در دنیا خواهد داشت.
شریعتمداری ادامه داد: این واحد تولیدی اشتغال خوبی را در این منطقه ایجاد خواهد کرد و برای راه‌اندازی آن 3.4 میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی انجام شده و بقیه نیازمندی‌ها با تامین مالی ریالی بوده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه در استان یزد بیش از سه هزار و 300 پروانه بهره برداری صنعتی در حال فعالیت است، ادامه داد: خوشبختانه نزدیک به 4 هزار و 300 تقاضای تاسیس واحد صنعتی جدید در سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان به ثبت رسیده که یک هزار و 507 واحد آن با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی در آینده ای نزدیک به بهره برداری میرسد.
شریعتمداری با اعلام اینکه در 9 ماهه اول امسال میزان تقاضای ثبت واحدهای جدید صنعتی و معدنی در استان یزد نسبت به مدت مشابه پارسال 18.9 درصد افزایش داشته است، گفت: این موضوع نشانگر این است که علیرغم همه مشکلات تمایل به سرمایه گذاری و انجام فعالیت جدید روبه افزایش است.

منبع: شاتا
عناوین برگزیده