تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۱:۲۵
بازدید: ۴۷۵
کد خبر: ۹۹۵۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
ناصر تقی زاده:

رییس جمهوری به منظور افتتاح پروژه های منطقه گل گهر به سیرجان سفر می کند

می متالز - مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از سفر رییس جمهور به سیرجان در دوشنبه این هفته خبر داد.
رییس جمهوری به منظور افتتاح پروژه های منطقه گل گهر به سیرجان سفر می کند

به گزارش می متالز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گل گهر، مهندس ناصر تقی زاده گفت: رییس جمهوری دوشنبه به منظور افتتاح پروژه های منطقه گل گهر و دیدار مردمی به سیرجان سفر می کند.

وی افزود: بهره برداری از خط ۷ تولید کنستانتره شرکت گل گهر، افتتاح کارخانه مگامدول اول تولید آهن اسفنجی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر و افتتاح واحدهای گازی نیروگاه سیکل ترکیبی گل گهر از برنامه های سفر دکتر روحانی به سیرجان در منطقه گل گهر است.

مهندس تقی زاده ادامه داد: خط ٧ تولید کنسانتره شرکت معدنی و صنعتی گل گهر ظرفیت ٢ میلیون تن در سال دارد که با سرمایه گذاری ریالی٧٠٠ میلیارد ریال و ارزی ٤٩ میلیون یورو آماده بهره برداری است؛ همچنین کارخانه مگامدول اول آهن اسفنجی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر به ظرفیت ١.٧ میلیون تن در سال با سرمایه گذاری ریالی ٢٧٠٠میلیارد ریال و ارزی ٦٣ میلیون یورو افتتاح می شود و واحد های گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شرکت گهر انرژی سیرجان به ظرفیت ٣٣٢ مگاوات با سرمایه گذاری ریالی ١٢٠٠ میلیارد ریال و ارزی ٢٨٠ میلیون  یورو می باشد.

وی اظهار داشت: مجموع سرمایه گذاری پروژه های قابل افتتاح در این سفر رئیس جمهوری با احتساب ٢٠ درصد هزینه های زیر ساخت بالغ بر ٥٥٢٠ میلیارد ریال و ٤٧٠ میلیون یورو می باشد .
این طرح ها بالغ بر ٢٢٠٠ نَفَر اشتغال در منطقه  ایجاد کرده است .
مهندس تقی زاده دیدار دکتر روحانی با مردم شریف سیرجان را از دیگر برنامه های این سفر اعلام کرد که با حضور پرشور مردم در ورزشگاه تختی برگزار می شود.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده