تاریخ: ۲۴ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۸:۲۰
بازدید: ۲۴۸
کد خبر: ۹۲۲۷
سرویس خبر : انرژی
پلی اتیلن های ترفتالات صدرنشین شدند؛

افزایش ادامه دار قیمت پایه محصولات پلیمری

می متالز - مقایسه قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۱۷ و ۲۴ دی ماه نشان می دهد که اکثر کالاها روندی صعودی داشته اند.
افزایش ادامه دار قیمت پایه محصولات پلیمری

به گزارش می متالز، رشد قیمت دلار تا مرز ۴ هزار و ۳۳۷ تومان و همچنین افزایش قیمت در بازارهای جهانی سبب شد تا در هفته جاری هم قیمت پایه محصولات پلیمری افزایشی باشد.

بیشترین قیمت پایه محصولات پلیمری متعلق به پلی اتیلن های ترفتالات نساجی و SB با ۷.۹ درصد افزایش نسبت به هفته قبل است.در رتبه بعدی پلی استایرن بوتادین رابرهای روشن و تیره با ۴ درصد افزایش نسبت به هفته قبل قرار دارد، این کالابه ترتیب ۲۳۶ و ۲۳۰ تومان گران شدند.

در ادامه پلی اتیلن های ترفتالات بطری و پی وی سی ها هم حدودا ۳ درصد نسبت به هفته قبل افزایش قیمت داشتند، به طوری که بطری ها ۳.۲ درصد و پی وی سی ها هم ۳.۷ درصد نسبت به هفته قبل گران شدند.

همچنین در گروه پلی اتیلن ها هم پلی اتیلن سبک فیلم، پلی اتیلن سنگین فیلم، بادی، دورانی و تزریقی روندی افزایشی داشته و حدودا ۲ درصد نسبت به هفته قبل گران شدند.همچنین در ادامه پلی اتیلن های سنگین اکستروژن، پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی و همچنین پلی استایرن های مقاوم و معمولی نیز روندی افزایشی داشتند.

کمترین افزایش قیمت در گروه محصولات پلیمری نیز متعلق به پلی استایرن مقاوم با ۰.۴۶ درصد رشد است، این کالا ۲۹ تومان نسبت به هفته گذشته گران شد.

عناوین برگزیده