تاریخ: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۳:۱۵
بازدید: ۳۳۳
کد خبر: ۸۱۲۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
دشتیانه خبر داد:

برنامه ذوب آهن اصفهان برای صادرات میلگرد به اروپا

می متالز - معاون بازاریابی و فروش شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان از برنامه این شرکت برای صادرات میلگرد به اروپا خبر داد.
برنامه ذوب آهن اصفهان برای صادرات میلگرد به اروپا

به گزارش می متالز، احسان دشتیانه با اشاره به اینکه ذوب آهن اصفهان هم‌اکنون در حال مذاکره برای صادرات محصول میلگرد خود به بازارهای اروپایی است اما هنوز این صادرات قطعی نشده است، عنوان کرد: با اخذ گواهینامه CARES انگلستان قابلیت صادرات میلگرد ذوب آهن اصفهان به بازارهای اروپایی و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به وجود آمده است.

وی افزود: ما در سال‌های قبل و امسال صادرات تیرآهن به بازارهای اروپایی مانند هلند و بلژیک داشته‎ایم و با اخذ گواهینامه CARES قابلیت صادرات میلگرد را نیز بدست آوردیم.

معاون بازاریابی و فروش شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با اشاره به برنامه صادرات یک میلیون تنی ذوب آهن اصفهان در سال 1396 اظهار کرد: هنوز برنامه صادرات سال آینده مشخص نشده است اما بسیار امیدواریم که برنامه صادرات سال جاری محقق شده و حتی به صادرات بیش از یک میلیون تن نیز برسیم.

دشتیانه درباره اهمیت گواهینامه CARES نیز گفت: کشورهای اروپایی و برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به شرط داشتن این گواهینامه از سوی شرکت‌های تولیدکننده میلگرد به آنها اجازه صادرات به بازارهای خود را می‌دهند و اخذ این گواهینامه از سوی ذوب آهن از این حیث بسیار اهمیت دارد و باعث ایجاد بازارهای صادراتی جدید و رشد صادرات خواهد شد.

گفت‌وگو از محمدجواد به‌آبادی

عناوین برگزیده