تاریخ: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۴۲۸
کد خبر: ۸۰۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

اتخاذ سه تصمیم مهم در بیست و دومین جلسه هم اندیشی نوردکاران

می متالز - بیست و دومین جلسه هم اندیشی تولیدکنندگان میلگرد صبح دیروز 3 بهمن ماه ماه با حضور حداکثری اعضا در محل انجمن برگزار شد.
اتخاذ سه تصمیم مهم در بیست و دومین جلسه هم اندیشی نوردکاران

حمدخوروش عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اشاره به وجود رکود شدید در بازار آهن و همچنین آمار منشرشده از سوی دولت گفت: در حال حاضر ما در انبارهای واحدهای تولید مقاطع طویل دارای انباشت شدید محصولات هستیم در صورتی که دولت از عدم انباشت محصولات و عقب ماندگی بازار از تولید خبر داده بود.
وی همچنین درباره رتبه بندی کیفی تولیدکنندگان فولاد هم اظهار داشت: طی چند هفته قبل و پس از انجام مطالعات کارشناسی،طرح مقدماتی رتبه بندی با همکاری کمیته استاندارد انجمن تدوین شد و در جلسه امروز به صورت جزئی مورد بررسی و توافق اعضا قرارگرفت که طی ان همه تولیدکنندگان فولاد بر طبق آن رتبه بندی کیفی می شوند.

خوروش همچنین گفت: طی چند هفته گذشته در دی ماه شاهد رکود و کاهش قیمت ها بودیم و در این جلسه تصمیم بر این شد تمامی تولیدکنندگان قیمت محصولات را با قیمت های مشخص در بازار هماهنگ سازند.
بیست و دومین جلسه هم اندیشی تولیدکنندگان میلگرد صبح امروز 3 بهمن ماه ماه با حضور حداکثری اعضا در محل انجمن برگزار شد.

احمدخوروش عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اشاره به وجود رکود شدید در بازار اهن و همچنین آمار منشرشده از سوی دولت گفت: در حال حاضر ما در انبارهای واحدهای تولید مقاطع طویل دارای انباشت شدید محصولات هستیم در صورتی که دولت از عدم انباشت محصولات و عقی ماندگی بازار از تولید خبر داده بود. در این جلسه مقرر شد انجمن طی یک نامه به دولت به تشریح وضعیت صحیح و کامل از تولیدکنندگان بپردازد که تصمیم گیری ها بر مبنای آمار و ارقام صحیح تصمیم گیری شود.

وی همچنین درباره رتبه بندی استاندارد افزود: طرح مقدماتی رتبه بندی تدوین شد و مورد توافق اعضا قرارگرفت که طی ان همه تولیدکنندگان بر طبق آن رتبه می شوند.

خوروش همچنین گفت: طی چند هفته گذشته در دی ماه شاهد رکود و کاهش قیمت ها بودیم در این جلسه تصمیم بر این شد تمامی تولیدکنندگان قیمت محصولات را با قیمت های مشخص در بازار هماهنگ سازند.

خوروش همچنین با اشاره به برگزاری جلسه هیئت مدیره انجمن گفت: در این جلسه قرار است بنا به درخواست وزارتخانه از انجمن در مورد تعرفه های جدید صحبت و تصمیم گیری شود. 

وی همچنین از احتمال ایجاد دامپینگ جدید خبر داد و گفت: همان طور که می دانید وضعیت چین نسبت به آمریکا یک وضعیت نا مطلوب و نا معلوم است و در صورتی که چین نتواند به آمریکا فولاد صادر کند اضافه تولید چین به سمت خاورمیانه و کشورهای آسیب پذیر مانند ایران سرازیر می شود که در این صورت باید آمادگی لازم برای واکنش سریع را داشته باشیم.

عناوین برگزیده