تاریخ: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۸:۲۱
بازدید: ۳۳۷
کد خبر: ۱۰۵۹۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
پاسخ صریح مدیرعامل فولاد مبارکه درخصوص خرید سهام 52 درصدی تامین اجتماعی در ذوب آهن:

الان زمان مناسبی برای خرید ذوب آهن نیست/ پشتیبانی می کنیم تا چرخ ذوب آهن بچرخد

می متالز - مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در واکنش به خبر خرید 52 درصدی سهام شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: بحث خرید سهام ذوب آهن توسط فولاد مبارکه وجود داشت اما طبق بررسی های به عمل آمده به این نتیجه رسیدیم که در حال حاضر زمان مناسبی برای خرید سهام ذوب آهن نیست.
الان زمان مناسبی برای خرید ذوب آهن نیست/ پشتیبانی می کنیم تا چرخ ذوب آهن بچرخد

به گزارش می متالز، دکتر بهرام سبحانی، مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس که اعلام کرده بود خرید ۵۲ درصدی سهم تامین اجتماعی در شرکت ذوب آهن قطعی شده گفت: بحث خرید سهام ذوب آهن توسط فولاد مبارکه وجود داشت اما طبق بررسی های به عمل آمده به این نتیجه رسیدیم که در حال حاضر زمان مناسبی برای خرید سهام ذوب آهن نیست.

مدیرعامل فولاد مبارکه افزود: طی جلساتی این نتیجه حاصل شد که فولاد مبارکه به ذوب آهن کمک کند تا چرخ این شرکت بچرخد.

سبحانی با تاکید اینکه کمک همیشه الزاما خرید سهام نیست اظهار داشت: کمک های ما درقالب پشتیبانی مالی و مدیریتی خواهد بود.

به گزارش  چیلان ، اول بهمن ماه بود که حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با تسنیم از تمایل سازمان تامین اجتماعی به عنوان سهامدار ۵۲ درصد از سهام ذوب آهن به فروش سهم خود به فولاد مبارکه خبر داده بود.

وی در این باره و در توضیح بیشتر این موضوع گفته بود: ظاهرا مجتمع فولاد مبارکه در ظاهر پذیرفته‌ است، اما تاکنون هیچ‌گونه قراردادی به امضا نرسیده و در حال بررسی و قیمت‌گذاری هستند تا به نتایج واگذاری و فروش برسند.

منبع: چیلان
عناوین برگزیده