تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۳:۱۷
بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۱۰۴۱۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
با حضور رئیس جمهور صورت گرفت

افتتاح همزمان پروژه‌های مجتمع معدنی و صنعتی گل‌گهر و طرح‌های اقتصادی کرمان

می متالز - همزمان پروژه‌های مجتمع معدنی و صنعتی گل‌گهر و چندین طرح‌ اقتصادی و زیربنایی استان کرمان با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
افتتاح همزمان پروژه‌های مجتمع معدنی و صنعتی گل‌گهر و طرح‌های اقتصادی کرمان

به گزارش می متالز، همزمان با دومین سفر استانی هیإت دولت به استان کرمان، دیروز با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس به‌صورت همزمان پروژه‌های مجتمع معدنی و صنعتی گل‌گهر و چندین طرح‌ اقتصادی و زیربنایی استان کرمان با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

واحدهای گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شرکت گهرانرژی گل‌گهر با ظرفیت 332 مگاوات و با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و 10 میلیار ریال و ارزی 305 میلیون یورو به بهره‌برداری رسید.

همچنین کارخانه و مگا مدول آهن اسفنجی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به ظرفیت 107 میلیون تن آهن اسفنجی در سال با سرمایه‌گذاری ریالی 2 هزار و 700 میلیارد ریال و ارزی 63 میلیون یورو افتتاح شد که مجموع سرمایه‌گذاری با احتساب 20 درصد زیرساخت‌ها 5 هزار و 520 میلیار ریال و 470 میلیون یورو برآورد شده است.

عملیات اجرایی خط آهن سیرجان به کرمان با اعتبار 200 میلیارد تومان از اعتبارات مجتمع سنگ آهن گل‌گهر سیرجان و مشارکت راه آهن جمهوری اسلامی به طول 256 کیلومتر که طی مدت دو سال به اتمام می‌رسد، آغاز شد.

عناوین برگزیده