تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۳:۴۶
بازدید: ۹۲۸
کد خبر: ۱۰۳۱۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیر امور کنترل فرآیند و برنامه‌ریزی مس منطقه کرمان خبر داد

افزایش تولید مس به ازای هر نفر در سرچشمه و شهربابک

می متالز - «حبیب‌الله ضیاءالدینی» مدیر امور کنترل فرآیند و برنامه‌ریزی مس منطقه کرمان گفت: شاخص تولید مس به‌ازای هر نفر در کارخانه تغلیظ سرچشمه، لیچینگ میدوک، ذوب و پالایشگاه خاتون‌آباد، تا پایان دی‌ماه سال‌جاری از روند افزایشی برخوردار بوده است.
افزایش تولید مس به ازای هر نفر در سرچشمه و شهربابک

به گزارش می متالز، ضیاءالدینی با اعلام این خبر در گفت‌وگو با روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه گفت: در راستای اجرای سیستم چرخه بهره‌وری در منطقه کرمان، شاخص تولید مس به‌ازای هر نفر تا پایان دی‌ماه سال‌جاری در تغلیظ سرچشمه با 186 تن به‌ازای هر نفر‌، 6درصد نسبت به برنامه و 4‌درصد نسبت به هدف افزایش داشته است.
وی همچنین به تولید مس در کارخانه لیچینگ میدوک اشاره کرد و اظهار داشت: طی این مدت، در کارخانه لیچینگ میدوک 32 تن به‌ازای هر نفر تولید شده که 24درصد نسبت به برنامه و 6درصد نسبت به هدف افزایش داشته است.
ضیاءالدینی با بیان این‌که بررسی میزان تولید به‌ازای هر نفر در کارخانه ذوب، نشان‌دهنده رشد 3درصدی است، گفت: تولید مس در کارخانه ذوب خاتون‌آباد تا پایان دی‌ماه به‌ازای هر نفر 95 تن است که این میزان نسبت به برنامه 16درصد و نسبت به هدف 19درصد افزایش داشته است.
وی در پایان، تولید مس در پالایشگاه خاتون‌آباد را 406 تن به‌ازای هر نفر بیان کرد و افزود: این مقدار تولید نسبت به برنامه 5درصد و نسبت به هدف 25درصد افزایش داشته است.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده