تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۳:۰۹
بازدید: ۲۵۹۳
کد خبر: ۱۰۲۸۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

افتتاح و راه اندازی خردایش مجدد کارخانه کنسانتره و گندله سنگ آهن سیرجان

می متالز - دیروز سه شنبه 10 بهمن 1396 در حاشیه بازدید جناب آقای دکتر علی اصغر پورمند مدیر عامل محترم هلدینگ میدکو کارخانه خردایش مجدد با ارتباط تلفنی با جناب آقای دکتر قاسمی مدیر عامل محترم بانک پاسارگاد و رئیس هیات مدیره هلدینگ میدکو افتتاح گردید.
افتتاح و راه اندازی خردایش مجدد کارخانه کنسانتره و گندله سنگ آهن سیرجان

به گزارش می متالز، شرکت فولاد سیرجان ایرانیان دارای دو کارخانه تولید کنسانتره سنگ آهن به ظرفیت سالانه ۴میلیون تن می باشد که بخش عمده از این تولید مستقیما به کارخانه گندله سازی منتقل شده و به عنوان خوراک این کارخانه استفاده می شود. ظرفیت تولید کارخانه گندله سازی ٢/۵ میلیون تن در سال می باشد.

محصول تولیدی کارخانه کنسانتره از نظر پارامتر های سطح ویژه (اصطلاحا عدد بلین) دارای حداقل مورد نیاز کارخانه گندله سازی بوده و همچنین میزان رطوبت کنسانتره نیز بالاتر از میزان مجاز می باشد. لذا شرکت اقدام به ایجاد واحد خردایش مجدد کنسانتره درحد فاصل بین کارخانه کنسانتره و گندله سازی نموده است تا عدد بلین کنسانتره را قبل از ورود به کارخانه گندله سازی به مقدار مطلوب (بیشتراز ١۶٠٠سانتیمتر مربع به ازای هر گرم) و رطوبت کمتر از ٧ درصد برساند. این کارخانه با همکاری شرکت های مانا معیار صنعت و GMI طراحی و ساخته شد.

با احداث این کارخانه محصول گندله شرکت فولاد سیرجان ایرانیان بهترین محصول از نظر کیفیت در کشور می باشد.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده